Het Corporate Social Responsibility-initiatief van de Hanwha Groep en Hanwha Qcells - we willen een betere toekomst voor alle lagen van de bevolking
We zijn toegewijd aan het vervullen van onze maatschappelijke verantwoordelijkheid op sociaal gebied, in kunst, cultuur, openbare diensten en ontwikkelingshulp. Onder leiding van het Hanwha Social Responsibility Center werken de meer dan 70 medewerkers van deze afdeling in Korea en over de hele wereld aan verschillende projecten van ons initiatief "Energie voor het Leven".
Wij vragen om u begrijp voor het feit dat de CSR-persberichten alleen in het Engels beschikbaar zijn.
22 februari 2022
Als Community Interest Company (CIC) – een onderneming zonder winstoogmerk – wil NUNCATS betrouwbare lichte elektrische vliegtuigen beschikbaar maken voor enkele van de meest afgelegen gemeenschappen ter wereld. Voor dit doel werd door Renenergy, een ontwikkelaar van hernieuwbare energie, het eerste oplaadstation voor elektrische vliegtuigen in het VK geïnstalleerd op het vliegveld in het kleine stadje East Anglian met steun van NUNCATS. Met de 33 Q.PEAK DUO L-G8 zonnepanelen van Qcells die op de hangar zijn geïnstalleerd, is het ook het eerste door zonne-energie aangedreven laadstation voor elektrische vliegtuigen in Europa.
5 juni 2019
Om de Wereldmilieudag te vieren, lanceerde Hanwha de "Clean Up Mekong"-campagne in provincie Vinh Long in samenwerking met de Vietnamese Milieuautoriteit en het Global Green Growth Institute (GGGI). Het doel van de campagne is het verwijderen van afval en verontreinigende stoffen uit de Mekong-rivier. De sleutel tot de schoonmaakcampagne is de zonneboot van Hanwha. Aangedreven door Hanwha Qcells Q.PEAK-zonnepanelen, filtert de boot het afval van de Mekong-rivier zonder uitstoot van broeikasgassen of andere verontreinigende stoffen.
9 januari 2018
"Lighting Children" is een milieuvriendelijke campagne om kinderen in landen met energieschaarste te ondersteunen. De campagne werd georganiseerd door de Miral Welfare Foundation (Miral), een non-profitorganisatie opgericht met de visie van sociale inclusie voor de meest kwetsbare groepen, in het bijzonder mensen met een handicap. Medewerkers van Hanwha Qcells namen deel aan de campagne en maakten samen zonnelantaarns om deze lantaarns vervolgens naar kinderen te sturen die licht nodig hebben voor hun dagelijks leven. Hanwha Qcells hoopt dat deze campagne de weg zal effenen voor deze kinderen om goed te leren terwijl ze besparen op de energierekening. Deze milieuvriendelijke lantaarns bevorderen het wereldwijde bewustzijn van de positieve effecten van zonne-energie.
31 oktober 2016
Het World Economic Forum, dat jaarlijks in Davos, Zwitserland, wordt georganiseerd, houdt zich bezig met urgente wereldkwesties zoals ecologische duurzaamheid. De zonnepanelen die door Hanwha Qcells zijn geschonken aan de stad Davos in het World Economic Forum Congress Center hebben een capaciteit van 340 kW. Deze hoeveelheid energie is genoeg om 20 ton CO₂-uitstoot per jaar te verminderen. Onze donatie laat zien wat de mogelijkheden zijn van schone, duurzame energie.
Milieudoelen
De basis voor het vastleggen van doelen en maatregelen is een gedefinieerd proces voor het bepalen van milieu- en energieaspecten en het bepalen van gegevens uit energie- en hulpbronnenbeheer. Vastgestelde milieu- en energie-aspecten, gedefinieerde doelen en erkende bedrijfsrichtlijnen zijn nauw met elkaar verbonden.